מוצר נוסף בהצלחה
2022-08-18T19:48:52+03:00

לקוח/ה יקר/ה,

צרפנו את השאלת הפופולריות כאן, לסייע לכם/ן לקבל מענה מהיר ובלי צורך בהתקשרות. עם זאת, אנחנו זמינים ברוב חלקי היום לפניות לכל שאלה, אז תרגישו חופשי לפנות לשירות הלקוחות שלנו.

050-204-74-04 

איך מבצעים הזמנה באתר?

לשם רכישת המוצרים באתר על המשתמש למלא את כל הפרטים בדף ההזמנה, לרבות שם, מספר טלפון, פרטי התקשרות ופרטים נוספים. ברכישת מתנה יש למלא את פרטי מקבל המתנה. לאחר ביצוע ההזמנה, יתקבל אישור הזמנה ישירות לכתובת המייל שנמסר. אישור זה כולל את מספר אישור ההזמנה בו יש להשתמש במקרה של פנייה לשירות לקוחות או בירור באשר לעסקה.

*מומלץ לבצע הרשמה לאתר עצמו, על מנת להקל על רכישה נוספת באתר ועל מנת לקבל את מלוא המידע על הטבות ומבצעים.


באלו אזורים זמינים ,אזורי משלוחים?

בהתאם למדניות המשלוחים 


מתי אפשר להזמין?

עדיף ברגע זה, אבל בעיקרון אפשר לבצע הזמנה באתר 24 שעות ביממה, או עד גמר המלאי.


איך אני יודע שהמתנה שקניתי נמסרה?

אנחנו שולחים לך מיד עם מסירת המתנה הודעת sms


האם צריך להיות בבית כדי לקבל את המשלוח?

אנו ממליצים, לטובת שמירה מריבית על איכות המוצרים אשר צריכים להיות בקירור, שאחד מבני הבית יהיה נוכח כדי לקבל את המשלוח, במקרה והזמנת מתנה אנחנו מבצעים תאום מול מקבל המתנה.


האם אפשר לשנות את סוגי המוצרים שבמארז?

כל המוצרים שבמארז הם מוצרי גורמה מתוצרת משובחת ביותר ואין אפשרות לבחור באופן פרטני מתוך המוצרים. המארז מורכב מהמוצרים הקיימים במלאי ומפורסמים בעמוד המכירה של כל אחד מהמארזים

רוצים להרכיב לבד ? צאו לדרך >>>


איך אני יודע מה מכיל המוצר ?

ע"י לחיצה על תמונת המוצר שמעניין אותך יפתח לך פירוט של מה מכילה הקופסא.

*התמונות להמחשה בלבד.



מה קורה במקרה שחסר מוצר במלאי?
אנו נחליף למוצר בעל שווה ערך זהה למוצר שחסר,בשום מצב לא יוחלף מוצר בעל שווי ערך נמוך יותר!!!


איך יודעים שההזמנה התקבלה?

בסוף תהליך הרכישה תתקבל הודעת SMS וישלח מייל עם מספר הזמנה המעיד על סיום תהליך הרכישה והצלחתו. אנו ממליצים לעבור על הטופס ולוודא שמספר הנייד תקין והכתובת למשלוח מעודכנת. כמו כן, יש לשים לב שהפריטים שנרכשו הם אלו הרצויים. אם המייל הנ"ל או מספר אישור להזמנה לא התקבלו בסוף התהליך, משמע שההזמנה לא הושלמה מסיבה כלשהי. יש לחזור ולהשלים את הרכישה. במידה והרכישה התבצעה כהלכה, יופיע חיוב בכרטיס האשראי תחת השם המלקט.

חשוב לדעת: החיוב על הרכישה מתבצע רק לאחר סיום מוצלח של הרכישה, כל עוד היא לא הסתיימה כהלכה, החיוב לא יתבצע בחשבונכם. אם נתקלתם בבעיה חוזרת ונשנית שאינכם מצליחים להתגבר עליה, אנא פנו אלינו בעמוד יצירת הקשר והשאירו מספר נייד ואנו נדאג לחזור אליכם בהקדם להשלמת הרכישה יחדיו.

שימו לב! מרגע שההזמנה עברה לחברת השליחויות אין אפשרות לבטל אותה.


איך מעדכנים שינויים אחרי ביצוע הזמנה?

לאחר קבלת אישור ההזמנה למייל, ובמידה וגיליתם שישנו צורך בעדכון הפרטים שהתקבלו כגון: כתובת למשלוח חדשה, טלפון נייד מעודכן, כמות הפריטים שגויה ועוד - אנא כתבו לנו אלו פרטים יש לעדכן ואנו נדאג לשנותם במהרה.- 050-204-74-04

שימו לב! שינויים במוצרים שנרכשו יתאפשרו רק אם הזמנתכם טרם עברה לטיפול במחסנים שלנו.


אם המוצר לא התווסף לסל הקניות – האם הוא אזל מהמלאי?

אם המוצר כולו אזל מהמלאי הוא יופיע עם לשונית out of stock על התמונה שלו באתר. במידה ולשונית כזו לא קיימת, אפשר לבדוק איתנו במייל או בטלפון מה סטטוס המלאי שלו ואולי יתמזל מזלכם והוא ימצא


איך נרשמים לרשימת התפוצה כדי לקבל את הניזולטרים שלנו?

על מנת שנוכל לעדכן אתכם בכל החדשות והמבצעים שלנו יש לסמן את הריבוע הרלוונטי בעת ההרשמה לאתר. אם לא ביצעתם הרשמה לניוזלטר בשלב זה, תמיד תוכלו ללחוץ על כפתור "הירשם לניוזלטר שלנו" שנמצא בתחתית האתר ולהזין בו את המייל שלכם ואתם בפנים.


האם אפשר לבטל הזמנה שעשיתי?

במידת וכבר קבלת את המארז בהתאם להוראות משרד הבריאות לא ניתן להחזיר מוצרים שסופקו ולא ניתן לבטל עסקה ביחס למוצרי מזון.


במקרה שלא קבלת את המארז ניתן לבטל בהודעה של 48 שעות מראש ובתנאי שמארז לא עבר לחברת השילוח כן יהיה ניתן לבטל הזמנה ,עמלת ביטול 5%.
במקרה של מוצרים פגומים, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות דרך צור קשר ואנחנו נדאג שהמוצרים יוחלפו או ישופו.
תוקף מיום פתיחת המוצר  - 5 ימים 
ע"ג כל מוצר מופיע תוקף 
הגבינות כשרות בהשגחת בד"צ בית יוסף, בד"צ חתם סופר.


האם האתר מאובטח?

האתר שלנו מאובטח ברמה האירופית הגבוהה ביותר, בתקן PCI DSS. הפלטפורמה שעליה בנוי האתר היא בבעלות חברת ישראכרט, ועל כן הסליקה מתבצעת אך ורק דרך ישראכרט, מה שמבטיח ללקוחות המלקט את רמת האבטחה הגבוהה ביותר הקיימת בשוק.


עם איזה כרטיסי אשראי ניתן לשלם באתר?

מאסטרקארד, ויזה, אמריקן אקספרס וישראכרט.


איך תשמרו על הפרטיות שלי?

אנחנו מכירים בחשיבות השמירה על הפרטיות של המשתמשים באתר האינטרנט שלנו. אי לכך המידע אשר תמסור בעת הרכישה באתר וכן כל מידע אשר ייאסף אודותיך בקשר להזמנות שביצעת ו/או למוצרים שרכשת ו/או לכל שימוש אחר שנעשה על ידך באתר ישמרו במאגרי המידע של השירות, והמלקט תעשה שימוש במידע בהתאם להוראות הדין ובהתאם למדיניות פרטיות זו.


מדוע לא קיבלתי אישור על ביצוע הזמנה למייל?

אישורי הזמנה נשלחים באופן אוטומטי למייל שאיתו נרשמתם לאתר. במקרים מסוימים מייל האישור מגיע לתיקיית הספאם/דואר זבל. במידה ועדיין לא התקבל מייל האישור, ניתן לפנות לשירות הלקוחות דרך כפתור הצ'אט שבאתר.


האם ניתן לקבל חשבונית?

חשבונית תשלח אלייך לאחר ביצוע הרכישה,במידה ולא קיבלת צור קשר ונשלח לך באופן מיידי


איפה מופיע המידע על אלרגנים?

כל המידע על אלרגנים וערכים תזונתיים מופיע ע"ג המוצרים


מה התוקף של הגבינות?

תוקף גבינות חצי קשות - כחודש וחצי

תוקף גבינות קשות - כ-3 חודשים

תוקף בולגרית - כ-3 חודשים

*תוקף הגבינות במצב סגור בוואקום בלבד

מה תוקף המוצרים במארזים?


האם צריך להקפיא את הגבינות?

ככלל לא מומלץ להקפיא גבינות. אבל כן מומלץ לשמור אותם במקרר ו״לתת להן לנשום״ כשעה לפני האכילה.


האם המוצרים כשרים?

כן בהחלט,כל המוצרים באתר כשרים, וגם בפסח ללא יוצא מן הכלל

מוצרי המארזים - בהשגחת הרבנות 

האם יש אחריות על המוצרים?

כמובן. כל המוצרים עוברים בקרת איכות של המלקט והם באחריות מלאה של היצרן איתו אנחנו עומדים בקשר מתמיד. היצרן מחויב להחליף מוצר פגום ולתת מענה לכל טענה שתעלה בנוגע לאיכות המוצר. הפניה תתבצע דרכנו ואנחנו נעשה הכל להביא לשביעות רצון שני הצדדים.